Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Μια "ήρεμη" μέρα...

Το πρωινό μας
   Σήμερα, ήταν η πέμπτη μέρα του ταξιδιού μας στο Βέλγιο.
Επίσης ήμασταν πιο ήρεμοι, λόγω του ότι είχαν τελειώσει οι υποχρεώσεις μας απέναντι στο πρόγραμμα. Το πρωί, μετά το ξύπνημα, φάγαμε πρωινό σε ένα εστιατόριο κοντά στο σιδηροδρομικό σταθμό της πόλης. Έπειτα, επισκεφθήκαμε το σπίτι του γνωστού ζωγράφου Ρούμπενς. Εκεί είδαμε πολλά, δημοφιλή έργα της μπαρόκ εποχής. Εντυπωσιαστήκαμε από τα δωμάτια που είχαν επένδυση από ξύλο και ωραία τζάκια. Αργότερα, περιηγηθήκαμε στο πλούσιο μουσείο διαμαντιών, όπου είδαμε πολλά σπάνια κομμάτια ανεκτίμητης αξίας και το πως δημιουργήθηκαν, τη ιστορία τους και το πως συνδέονται με την ιστορία της Αμβέρσας που είναι κέντρο κέντρο επεξεργασίας και εμπορίου διαμαντιών μέχρι και σήμερα. Δυστυχώς απαγορευόταν να τραβήξουμε φωτογραφίες σε κανένα από τα δύο μουσεία. Μέτα από περίπου δύο ώρες, και αφού φάγαμε μεσημεριανό, πήραμε το τρένο που μας οδήγησε στην πόλη Μπρουζ. Εκεί θαυμάσαμε τα κανάλια της πόλης, αλλά δυστυχώς δε μπορούσαμε να επισκεφθούμε κάποιο μουσείο , καθώς όλα ήταν κλειστά. Τέλος καθίσαμε σε μια κρεπερί  όπου δοκιμάσαμε ποικιλία γλυκών. Κατόπιν, πήραμε το δρόμο της επιστροφής με το τρένο και μετά από διαδρομή περίπου μίας ώρας, φτάσαμε στο ξενοδοχείο και έτσι τελείωσε η μέρα μας.
αφράτα φρέσκα κρουασάν και πορτοκαλάδα
Μπρουζ η μικρή Βενετία του βορρά